• Nederlands
  • Duits
Kies je categorie..
    Filters
    Instellingen
    Zoek

    Klantenservice

    Informatie over bestellen

    Bestellen op Deurdrangers.nl is erg gemakkelijk. Wij hebben voor een structuur gekozen die problemen uit de weg moet gaan en voor iedereen zo helder mogelijk moet zijn. Hieronder vindt u een uitgebreide uitleg van de stappen die u moet doorlopen om bij ons een bestelling te plaatsen.

    Winkelwagen

    Bij alle producten die u bij ons kunt kopen staat de knop "Plaats in winkelwagen". Door op deze knop te klikken plaatst u het product in de winkelwagen. Wanneer u dit gedaan heeft gaat u automatisch naar de winkelwagen en ziet u daar een overzicht van de producten die op dit moment in de winkelwagen zitten. Op deze pagina kunt u eventueel ook het aantal wijzigen. Dit doet u door het gewenste aantal in te vullen onder het kopje aantal en hierna op "Winkelwagen bijwerken" te klikken. 

    Als u producten uit uw winkelwagen wilt verwijderen kunt u links op de prullenbak klikken.

    Als u verder wenst te winkelen kunt u rechts op de knop ‘Ga verder met winkelen’ klikken. U gaat dan weer naar de producten en rechts in beeld zal altijd de winkelwagen zichtbaar blijven met de producten die u hierin heeft geplaatst. Als u dit wilt wijzigen of als u af wilt gaan rekenen kunt u op ‘Mijn winkelwagen’ of 'Afrekenen' klikken. Wanneer u af wenst te gaan rekenen klik dan op ‘Ga door met afrekenen’.

    Informatie over betalen

    Om het winkelen bij ons zo aangenaam mogelijk te maken bieden wij verschillende betaalmethodes aan. U kunt zelf bepalen welke betaalwijze u het meest aanspreekt.

    Al onze betalingen betalingen lopen via MultiSafepay.

    MultiSafepay is een Payment Service Provider die sinds de oprichting in 2000 is uitgegroeid tot een onafhankelijke en gerenommeerde intermediair tussen Internetwinkels, consumenten en banken. Meer informatie vindt u op www.multipay.net. MultiSafepay is een klantgericht bedrijf dat op basis van vernieuwing, technologische ontwikkeling en aandacht voor de markt, streeft naar het zijn van een betrouwbare 'eerste keus partner' voor al onze klanten.

    iDEAL
    Dit is de makkelijkste, goedkoopste en snelste manier van betalen. Als u toegang tot internet bankieren heeft bij ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers kunt u hier op eenvoudige wijze gebruik van maken. Wanneer u met iDEAL betaalt doet u dit in de bekende interface van internet bankieren. De betaling verloopt via de websites van de banken zelf dus de veiligheid is altijd gewaarborgd. 

    Overboeking
    Als u ervoor kiest om vooruit te betalen dient u het openstaande bedrag, wat in uw bevestigingsmail vermeld staat, zelf over te maken naar de bankrekening van MultiSafepay. Dit kan bijvoorbeeld met internet bankieren of met een telefonische overboeking. Zorg ervoor dat wanneer u het bedrag overmaakt uw betalingskenmerk vermeld staat. Zodra MultiSafePay uw betaling binnen heeft sturen wij dezelfde dag uw bestelling nog naar u op. Houdt wel rekening met één tot drie werkdagen overboek tijd. 

    Creditcard
    U kunt bij ons met de creditcard maatschappijen Mastercard en VISA afrekenen.

    PIN/ Contant

    Het is ook mogelijk om uw bestelling contant af te rekenen in onze winkel, dit kan met PIN of contant. Voor meer informatie kijk op de pagina over onze showroom.

    Informatie over verzenden en bezorgen

    Al onze bestelling worden binnen Nederland gratis verzonden vanaf 150,--
    (mits anders omschreven)

    Het is voor ons helaas niet mogelijk aan te geven op welk tijdstip pakketten uitgeleverd worden. De levertijd hangt af van het moment dat de bezorger over het algemeen altijd in uw wijk bezorgt.
    Uiteraard zullen wij u zo goed als mogelijk informeren omtrent levertijden. Middels het verzenden van track en trace gegevens.

    Vervoersmaatschappij

    Wij verzenden (bijna) alle orders met DHL Parcel. Afwijkend kunnen we tevens werken met Postnl of koeriersdiensten.
    Zodra een zending is aangemaakt krijgt u per email een zendingnummer. Met dit nummer kunt u op https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/track-trace kijken wat de status van uw zending is.

    Bezorgkosten

    Voor een standaard levering brengen wij een minimale bezorgkosten van €7,95 in rekening. Uw pakket wordt in de meeste gevallen verzonden via DHL, in sommige gevallen PostNL of een andere verzendmaatschappij. De levertijd voor een standaard levering bedraagt 1 tot 3 werkdagen. 

    Same day , Zelfde dag geleverd?

    Uiteraard door ons mogelijk gemaakt. Vandaag voor 11:00 uur besteld? Vandaag al in huis! Houd u er rekening mee dat het pakket tot laat in de avond aangeboden kan worden.
    Voor een kleine meerprijs van €15,95 heeft u het product nog diezelfde dag in huis. Let op alleen mogelijk binnen Nederland bestelling voor 11:00 uur.

    Buitenland

    Wereldwijde leveringen is voor Deurdrangers geen probleem, laat u informeren over de mogelijkheden. De kosten vallen reuze mee.

    Bestellen vanuit de rest van de wereld

    Voor levering buiten Nederland gelden andere voorwaarden. Als u producten daarbuiten geleverd wilt hebben neem dan even telefonisch contact met ons op via +31 (0) 413 291738. Wij zullen dan met u bespreken wat de eventuele extra bezorgkosten zullen zijn. Zakelijke buitenlandse (EU) klanten dienen van te voren bij ons een account aan te vragen met geldig BTW-nummer als zijn tegen het 0% BTW-tarief willen bestellen

    Informatie ruilen en retourneren

    Wij zijn pas tevreden wanneer u het ook bent. We zien dan ook graag dat u voor de volle honderd procent tevreden bent met uw aangekochte producten. Mocht u het artikel willen ruilen of retourneren dan dient u het pakket binnen 14 werkdagen naar ons terug te sturen.

    Wij verzoeken u zorgvuldig om te gaan met zowel het product als de verpakking en de verpakking slechts te openen en het product slechts gebruiken voor zover dit nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van producten na te gaan.

    Uitgangspunt hierbij is dat deze inspectie niet verder mag gaan dan dat u normaal gesproken in onze fysieke winkel zou kunnen. 
    Voordat u uw goederen retour wilt sturen dient u telefonisch of per email contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan een retour-formulier toesturen met de instructies hoe u uw order (of een gedeelte hiervan) kunt retourneren. 
    De kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant. Het is ook mogelijk om goederen in onze winkel in Heeswijk-Dinther te komen retourneren. We keren geen contant geld of tegoedbonnen uit, maar maken het verschuldigde bedrag over op uw bankrekening. Dit neemt over het algemeen 4 tot 5 werkdagen in beslag.
    Let op! Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice. Voor vaste klanten kunnen na inlog de retour aanmelden via de RMA procedure.


    Zakelijke klanten

    Voor zakelijke klanten gelden andere regels omtrent het retourneren van producten, houdt hier rekening mee voordat u uw bestelling plaatst. Als u hier meer informatie over wenst te ontvangen kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen.